Misslyckad helg? Japp!

Tentan gick skit igår, tvivlar på att jag får godkänt! Frågorna med högre betygsmöjlighet gick bättre än de som krävdes att man kunde för att ens få godkänt (eller en 3a i detta fallet). Attans! Menmen, jag har lärt mig massor ändå, det var det viktigaste för min del! :)
Kanske orkar göra omtenta sen, vi får se!

Sen kom aldrig Madde hit igår, hon blev sjuk! Inte kul, så det blev inget godis.. Får se om jag orkar göra någon sort på onsdag kanske, vore gott! Köpte choklad häromdagen att använda, men glömde polkagrisar. Vill göra fudge med, måste kräva recept från Karin imorgon!

Nu ska vi titta på Wallander, jag ska bara poppa lite popcorn först tänkte jag!
Ska även gå igenom lite Make a Difference-filer så folk kan få kort om de vill ha, inte försent än, haha.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0