Lördagskväll at home

Sitter hemma ikväll, med min syster. Borde väl egentligen befinna mig på Ströget kanske, lär vara en del folk där ikväll.. Men jag känner att jag inte riktigt orkar, eller har någon lust. För det första vet jag inte vem jag skulle gå dit med, och det känns lite tråkigt att gå dit själv, och att inte ha någon att förfesta med. Och för det andra är veckan som kommer fullspäckad, rejält, så är gärna hemma ikväll och tar det lite lugnt och sparar energin till det som komma skall!!
Ska kolla på några avsnitt Smallville, Robinson med syrran och sen kanske en film efter det. Eventuellt kommer Johanna hit, får se om hon hör av sig! Lite pizza ska jag och Linnea slänga i oss med förresten, får se om det blir från Timmele eller om vi åker in till Uhamn och hämtar, och hyr en film eller två på köpet. Är lite sugen på godis, så ska försöka övertala Linnea att åka in till Uhamn så vi kan köpa lite ;)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0