Julkonsert och tomhet

Kom nyss hem från en mysig julkonsert inne i Ulricehamn! Cissi och Frida anordnade för andra året en insamling till Voi-projektet genom en konsert. Fina sånger, och härliga arr!

Träffade massa folk jag inte pratat med på länge, det var trevligt! Men nu sitter jag hemma, ensam, och känner bara tomhet. Jag saknar skolan, saknar att springa på folk i varje hörn och kunna prata med 10 olika människor på en och samma rast.
Har inte känt denna tomhet innan, men nu idag.. Jag vet inte varför, om det beror på att jag träffade många jämnåriga som jag inte sett och pratat med på länge kanske, eller att det var just på en konsert? Saknar att planera och se fram emot något.. Jag får nog försöka hitta på ett projekt igen, annars kommer jag att gå under!
Blää, vet inte vad jag ska göra nu. Känner för att åka till Madde, men tror hon är upptagen med att plugga, eller dricka kaffe! Eller kanske sova..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0