Julavslutning, trevliga pojkar och tentadags!

Idag var det dags för julavslutning på Tingsholm, jag fick återigen leka Rasmus. Det gick hyfsat bra, men hörde inte mig själv, så det blev nog både ett och två fel, eller kanske fler! ;)
Kul var det i alla fall! (Och det är ju faktiskt det viktiga!)
När det var slut hjälpte jag till att rigga av scenen, och pratade med Niklas en stund. Trevligt, fick även veta att hans första sommarjobb var på samma ställe som jag jobbar på nu, och som jag började sommarjobba på, haha.
Vi joinades sedan av Johan och Leffler, som jag slog följe med ner till stan och åt med.
Sen hem, för att plugga.. Men det blev en promenad och lite slötid, sen åkte jag in till stan igen. Var med inne i studion en stund, blev väl i 1½ timma typ, sen skjutsade jag hem Viktor och åkte hem. Åkte sedan med som sällskap till Borås!
NOG om dagen!
Imorgon är det dags för tenta i fotokursen, lär gå skit.. Men ska väl dit och göra den ändå.. Vill inte åka själv till Jönköping egentligen, men verkar inte vara någon som kan åka med.. Och hur kul är det att vänta på mig i några timmar? Inte så kanske, men A6 finns ju alltid! :)
Nu ska jag snart sova.. Först tenta, sen julgodisskapade (haha!) med Madde på kvällen!! <3
Uppdatering kommer troligtvis imorgon, eftersom både jag och Madde börjar bli bloggnördar!
Nattinatt!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0