Time to make a change

Har suttit och funderat över vart alla jämnåriga tar vägen nu när skolorna börjar igen, högskolor, folkhögskolor och så vidare. Vissa flyr iväg, andra stannar kvar. Vart jag tar vägen är ännu inte bestämt, men innan veckan är slut vet jag förhoppningsvis mina alternativ i alla fall. Jag har väl egentligen 2 alternativ, förhoppningsvis, och de är:
1. Bo kvar hemma och läsa några kurser på högskolan
En kurs på distans, en/två i Borås på dagtid och en i Jönköping på kvällstid. Har inte bestämt vilka jag vill läsa än dock..
2. Flytta till Mullsjö och gå folkhögskola med fotoinriktning
Detta alternativet är dock inte riktigt klart, men jag står som reserv och kanske kommer in om jag har lite tur. De håller på att gå igenom platserna för fullt för tillfället.

Dock vet jag inte riktigt vad jag vill. Vill jag flytta till Mullsjö om jag kommer in där, eller vill jag hellre stanna hemma och ta det lite lugnt i åtminstone ett halvår? Försöka reda ut tankar och rensa och röja här hemma?
Massa tankar snurrar runt i huvudet, och vi får se hur denna härva slutar. Förhoppningsvis så som jag vill, fast jag vet ju ännu inte vad jag vill..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0