Ordning och reda!

Om jag nu inte kommer in på Mullsjö folkhögskola så har jag ett stort mål med hösten. Jag ska rensa och röja i mitt rum som jag egentligen aldrig har gjort förut. Jag ska slänga massa skit, packa ner saker jag vill spara i lådor och bära upp på vinden och se till att jag får en bättre känsla i mitt rum. För just nu är det ingen ordning, och det är definitivt svårt att hålla i ordning när jag väl har orkat städa. Och det beror på att jag inte har så mycket plats kvar, så allt hamnar på golvet eftersom jag inte vet vart jag ska göra av det. Med lite rensning och omorganisering i mitt rum så tror jag att det kommer bli bättre. Då blir både jag och min mor nöjd, och det vore väldigt skönt. Haha, egentligen vill jag mest göra det för min egen skull, för jag vill veta vad jag har i mitt rum och känna ro över att inte ha massa skräp liggandes.

DET HÄR SKA JAG KLARA! :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0