4 augusti 1966

Kom på att jag helt glömt av att skriva en sak, för 29 minuter sedan (i alla fall när jag började skriva detta inlägg) så slutade den 4 augusti 2009, och denna dag är ingen vanlig dag, för den 4 augusti 1966 föddes min lilla söta underbara mamma!

Så för att gratta henne, och ge henne en riktigt bra födelsedag utan att hon var besviken så hade jag planerat den så gott som jag kunde. Eftersom hon jobbade idag så steg vi upp tidigt imorses för att äta tårta innan hon åkte till jobbet, för att jag sedan återgick till sängen för att sova några timmar till.
Efter att jag dragit mig upp ur sängen, igen, så blev det en tur till Ulricehamn för att kidnappa mamma på hennes jobb och sedan åka ut till Skottek och möta upp mormor och moster och äta plankstek där för att fira mamma med dem.
Sen lämnade vi tillbaka mamma på hennes jobb och gav oss in till stan för att köpa en liten present, som blev en röd hjärtformad berlock till hennes Thomas Sabo-armband.
När mamma sen kom hem från jobbet så hade jag städat i ordning det mesta i köket, och börjat förbereda en picknick. När även pappa kommit hem och klockan närmade sig 17.30 packade vi in oss i bilen och åkte till Ulricehamn och lämnade in Bella hos mammas arbetskamrat som jag sett till agerade hundvakt under kvällen och sen åkte vi till Torpa. Mamma blev jätteglad, och picknicken smakade jättebra!

Mycket lyckad dag, och en väldigt nöjd mamma när vi kom hem!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0