Upptagen liten flicka!

Jag är ganska upptagen för tillfället, med både det ena och det andra.
Nu ska jag t.ex. byta om till passande kläder för kvällen och sen packa väskor och slänga mig in i bilen (tyvärr med mamma bredvid än så länge..) och bege mig in till Ulricehamn. Där blir det Trädgårn där det ikväll är musiktävling, ska fota i alla fall ett av banden. Men lär bli några fler kort än så om jag känner mig rätt, haha.
Sen blir det myskväll hos en kompis. Laga mat och umgås och bara ha det trevligt, sånt gillar vi! Stannar kvar där över natt sen, för att bli hämtad utav mamma imorgon förmiddag då det är dags för Occapella. Långt rep imorgon..
Får se om jag beger mig hem efter det eller om jag ska hitta på något med en kompis då, har gjort halva planer än så länge.
Jag återkommer snart med fler inlägg, lugnet ska bara lägga sig här hemma först! Har varit mycket skola och rep inför vårblandning och sånt den senaste veckan.. Puh, snart är det studenten med, vet inte hur jag ska överleva^^

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0