Snart är det dags!

Idag fick jag tid för den sista kursen som man ska gå på körskolan innan man får köra upp, riskutbildning om alkohol och sånt.. Lite lagom kul, blä. Men det måste ju göras så!

Hade även mitt slutprov med körningen. Fick köra runt och låtsats att vi var ute på uppkörning för att se vad jag behövde förbättra. Jag hade inte blivit godkänd om jag hade haft uppkörning, haha. Men hade bara några småfel, som jag garanterat ska memorera till uppkörningen!

Och på tal om uppkörning, det fick jag även boka, hihi! Det och uppskrivning är nu inskrivna i min almanacka, så nu gäller det bara att klara det. Och det ska jag banne mig göra!! Ska plugga teori som attan, och köra massor. Jag kan köra bil, och jag kan teorin, det är bara att få det att fastna riktigt så inte nervositeten gör att jag glömmer det. Men det ska nog gå bra! Tror inte jag ska tala om när jag har det, kommer vara tillräckligt nervös utan att folk ska önska lycka till och sånt..

Kommentarer
Postat av: Therese [ Tescho ]

Svar: En annan hund klappade till honom så han far i backen och slog i huvudet (fontanellan är inte hel på honom dvs skallbenet är inte helt till 100%). Huvudet svullnade upp och nu..ja, jag vet inte. Han ligger på intensiven och blir omhändertagen.. Det värsta är att jag jobbar natt och kan inte närvara..

2009-04-17 @ 00:05:26
URL: http://tescho.se
Postat av: Therese [ Tescho ]

Och du, lycka till med uppkörningen!

2009-04-17 @ 00:06:27
URL: http://tescho.se
Postat av: Linda

Ah spännande hoppas du klarar uppkörningen galant nu då!!!

2009-04-17 @ 09:32:24
URL: http://hummingbird.blogg.se/
Postat av: Anders Törnkvist

Jag berättade inte för någon vilken dag jag hade min uppkörning, just för att slippa kraven och förväntningarna. Jag tyckte att det räckte med mina egna. Behåll datumet för dig själv, så att det blir en överraskning att du tagit körkort. Alla är nervösa inför uppkörningen, det är helt normalt. Vettigt är det att tä det lugnt och köra precis som när man övningskör: inte köra för fort och gärna titta en extra gång och så vidare. Du kommer att klara uppkörningen galant!

2009-04-17 @ 09:36:49
URL: http://anderstornkvist.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0