Shoppingdag!

Idag bär det av till Lidköping med mor och syster för att delvis hälsa på kusin med familj, men även shoppa!! I julas fick vi varsitt presentkort (jag och Linnea) av Emmie, som vi endast fick använda i Lidköping. Så det är bara att åka dit och hälsa på, vilket jag tycker ska bli jättemysigt!
Misstänker att det även blir en fika på stan, och något gott att äta lite senare kanske!

Idag ska jag i alla fall leta efter
* Skor till student/bal
* Studentklänning
* Väska till balen
* Ny väska

Shit, mina pengar lär inte räcka långt.. Får nog blinka lite till min mamma, hihi. Tror dock hon ska betala det som hör till studenten, och då var det problemet redan löst i såna fall! :)

Nu ska jag göra mig i ordning! Är inte säker på att jag hinner skriva något mer idag, men självklart ska ni få höra mina äventyr imorgon sen! (Är redan nervös! Hjälp?!)

Ha en bra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Lisa [ENDASTLISA]

Ska vi prenumerera på varandras bloggar? :*

Kram på dig sötaste!

2009-04-14 @ 15:31:04
URL: http://endastlisa.blogg.se/
Postat av: Anna

Lidköping är verkligen en mysig stad. Brukade spendera tid där på sommaren med min fd vän som hade husvagn där. :)



Kul att du gillar min blogg och kul att veta vart alla kommer ifrån. :)

2009-04-14 @ 19:03:08
URL: http://alterica.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0