New moon

Nu har jag städat färdigt, eller nja, ska damma lite sen med, men det tar jag om en stund!
Gick upp för typ en timma sedan för att gratta min syster som fyller år idag!! Kommer ett inlägg lite senare med lite snygga bilder på henne, hehe. Om jag inte glömmer av det, men ska försöka minnas!!
Sen plockade jag undan i mitt rum och dammsög på typ 10 minuuter, och nu sitter jag här. Eller rättare sagt så ligger jag i sängen med datorn bredvid mig, haha. Tänkte i alla fall släppa allt vad omvärld heter nu och fortsätta läsa i min bok - New moon. Den är fruktansvärt bra den också, men inte på samma sätt som första. Första var väldigt intensiv och spännande, den här är än så länge mer sorglig och äkta. Bra är den i alla fall!

Hej så länge, återkommer senare!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0