Jahaja..

Så mycket för den roliga kvällen.. Fan, tänkte inte ens på det innan..
Aja, jag lär väl bli lite lagom full och sen göra något dumt, bara för att dränka sorgerna.. INTE BRA! Kanske ska stanna hemma istället..
Haha, tro nu inget dumt om mig, jag brukar inte dricka så mycket! I promise!

Fast nej, hon ska inte få förstöra min kväll! Jag ska ha kul så får hon må dåligt istället, ha!
Utan mig hade hon överhuvudtaget inte varit där ikväll, mohahaha.

För er som känner oss bägge, ni som vet vem jag pratar om, bli inte arga på mig. Ni vet inte en bråkdel av det som hänt, och döm inte någon utav oss. Som jag skrivit tidigare så finns det tre sidor av varje historia. I denna finns det min sida, hennes sida och så finns det sanningen. Ingen vet sanningen, förutom jag och hon innerst inne..

Kommentarer
Postat av: F R I D A - Philips mamma

Klart att det är dom böckerna. Dom är ju SÅÅÅ bra :D

2009-04-11 @ 15:45:32
URL: http://fridadrotz.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0