Buffy förvandlas till Roswell!

Sen jag skrev sist så har jag hunnit kolla klart på de sista Buffy-avsnitten, och var därför i behov av att kolla på en ny serie. Så nu sitter jag och kollar på Roswell! En serie jag följde när jag var yngre, läste böckerna som en idiot och kollade på avsnitten de gånger jag lyckades vara vaken och inte mamma och pappa upptäckte att jag var uppe sent, haha. Har för mig att de gick typ söndagkväll runt 12 eller något sådant?
Aja, tv-serienörd som jag är så måste jag kolla igen! Tror jag missade ganska många avsnitt, hehe. Dock finns det bara 3 säsonger av denna serie, det är lite trist.. Men det är en bra serie!
Nu ska jag kika vidare =)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0