Dagen till ära

Ja, idag är jag väldigt trött, och slö och gråtfärdig.
Vet inte riktigt varför, men jag skulle bara vilja krama någon och sitta fast där en lång stund och bara gråta, och gråta och gråta. Bli omklappad, kramad och uppskattad, höra fina ord och slippa tänka på allt jobbigt.
Det är vad jag skulle vilja just nu, men det går inte direkt.. För just nu sitter jag med det kära kompbandet i musiksalen och väntar på att få åka hem, med ångest och ensamhetskänsla, tjoho!
Ska dock träffa Elina när jag kommer hem, det ska bli trevligt! Vet inte riktigt vad vi ska göra, men nåt blir det väl alltid och det är alltid mysigt att träffa henne!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0