10-1

10 favoriter:

Färg: Havsblå
Mat: Tacos!!!
Band: Ooooj, måååånga!!
Film: Beror på humör...
Bok: Hur kär får man bli?
Sport: Bilsport? :P
Årstid: Alla, de har sin egen charm allihopa
Veckodag: Vet inte, men typ lördag och söndag kan man ju sova xD
Glassmak: Choklad! Med chokladströssel och chokladsås^^
Tid på dygnet: Kvällen!!


9 för tillfället:

Glad: Trött och slö!
Smak: Maten från matsalen, usch, den var inte god..
Kläder: Jeans, långärmad tunika och kofta
Bakgrund: Ha? Ser muljan med esteter i alla fall
Nagellack: Nada!
Tid: 11,45
Omgivning: Är i muljan, så datorer och esteter!
Irritationsobjekt: Min huvudvärk, och illamående som kommer och går..
Tankar: Aj aj aj


8 första:
Bästa vän:
Malin
Screen name: What?!
Husdjur: Bella bus
Piercing: Hål i öronen när jag var 10 år
Förälskelse: Haha, Oskar!
Musik: Första riktiga idolen var nog typ Bubbles eller A-Teens eller nåt sånt^^
Bil: Tänkte skaffa körkort först! :P
Kyss: Next question...


7 senaste:

Cigarett: Never!
Dryck: Vatten
Biltur: Öhm, hmm.. Med mamma i lördags natt
Kyss: ....
Spelad låt: Fields of gold tror jag!
CD-skivan du köpte: Oj, det var länge sen
TV-program: Ugly Betty!


6 har du någonsin:
Blivit kär i en kompis:
Ja
Brutit mot lagen: Ja
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Nja
Varit med på TV: Nope
Kysst någon du inte känner: Nej


5 vem:
Pratade du med senast?
Robin
Saknar du nu? Krista!!!
Gick du på bio med senast? Krista, Elina, Sofie, Terese, Linnea och Fanny
Ringde du senast? Måste varit mamma i lördags natt
Ska du träffa imorgon? Ska träffa Krista idag!! :O


4 saker:
Du gjorde igår kväll:
Städade, letade filmer, msn..
Du kan höra just nu: Nåt Victor & Emil tittar på
Du inte kan leva utan: Mina vänner och musik!
Du gör när du har tråkigt: Msn, tittar på film..

3 personer:

Du kan berätta allt för: Krista
Du tycker om: Mina vänner <3
Du inte gillar: De som jämt ska visa sig överlägsna

2 val:
Kaffe eller te:
Te
Vår eller höst: Vår


1 önskan:
Bekräftelse och klarhet


Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0