Vem är jag?


Elin Borgström, en 18-årig tjej ifrån Timmele..
Lever ett ganska vanligt, stressigt liv, med många vänner runt omkring mig!
Älskar att lyssna på musik, sjunga, titta på filmer och en oändlig hög med tv-serier, umgås med mina vänner...
Vännerna betyder helt klart mest, utan dem vore jag ingenting!! <3

Min favoritfärg är nog lila, jag hatar att bestämma favoriter inom de allra flesta kategorier, men det är i alla fall den färg jag tänker på när jag försöker komma fram till favoritfärg.

En sak som jag lyckats åstadkomma 3 gånger under de senaste 2 åren är en välgörenhetskonsert med namnet Make a Difference! En konsert som jag anordnat med min vän Elina där vi engagerat många ungdomar ifrån Ulricehamns kommun, som deltagit genom att uppträda på scenen genom att vara artister, kompgrupp, dansare och komiker. Det har jobbats bakom scenen, framför scenen och alla som har varit med har verkligen gjort sitt bästa.
Genom konserterna har vi lyckats samla in sammanlagt 40000 kr till 3 olika ändamål - Cancerfonden, Hjärt- och lungfonden och Barncancerfonden.

Min högsta dröm är nog att bli fotograf, eller möjligtvis författare. Jag älskar att fotografera, är hur kul som helst dock är jag inte direkt duktig, men det ska det bli ändring på! Och författare, jag som älskar att skriva, det hade varit hur kul som hlelst, dock har jag inte tålamodet att skriva en hel bok, hehe..

Nu ska jag nog försöka sova lite innan sista julklappsinköpen, julbaket och paketinslagning imorgon!! Sov sött alla mina vänner!!

Fortsättning följer...

Kommentarer
Postat av: Andreas

haha jag har två! :D Dom är bäst!



HA en underbar morgon nu!

2008-12-23 @ 11:55:26
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0