Änglamamma

Läs det här!!!

Satt och läste igenom inläggen som skrivits på de bloggar jag bevakar på bloggkoll och så hade Becka skrivit om en mamma som förlorade bägge sina tvillingar vid födseln. Länken ovan är från Expressen och handlar om henne, änglamamman.
Det är så sorgligt när barn dör, det hugger liksom i mitt hjärta även om jag inte känner personerna det handlar om över huvudtaget. Men jag vet hur mysigt det är med barn, och jag drömmer redan nu om när jag har mitt eget lilla knyte i famnen (i framtiden naturligtvis!) och det är nog något av det värsta som kan hända, att ens egna barn dör, t.o.m. innan man fått träffa dem och gosa med dem efter att ha väntat på dem!
Ska fortsätta läsa hennes blogg nu, tårar lär komma om jag känner mig rätt!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0