Suck..

Först hade jag planer på en lugn, trevlig kväll med familj och släkt..
Sen frågade Elina om jag ville hänga med till Pluto istället, efter några timmars funderade så kom jag fram till att jag ville det.. Fick dock veta för en stund sen att det är 4 pers som ska dit, 2 par, och så jag då.. Kul att vara femte hjulet, eller inte! Fan, nu vet jag inte hur jag ska göra =(

Har försökt övertala 2 vänner att hänga med, men den ena har inte lust, den andra skulle ev. umgås med en annan kompis... Blir sur, jag trodde jag betydde lite för alla vänner, men när de åter och åter backar ur, eller säger nej, så förstår jag inte riktigt! Jag försöker bjuda på mig själv, när någon väl frågar om jag vill hänga med, men har inte märkt av detta från många av mina vänner.. Är så trött på det.

Deppigt inlägg, igen.. Hoppas som sagt på ett gladare och bättre 2009!


Vissa vänner är helt klart mer värda <3
Kanske har hittat ett 3:e alternativ nu som verkar mer lockande faktiskt!!


Hihi, fick svar nu!! Jag fick hänga på till det 3:e stället!!
Tack, nu är min kväll räddad!! :-)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0