Presenter och komplimanger

Idag har jag ägnat större delen av dagen att, som vanligt, prata med människor på msn. Tack vare många av de samtalen så mår jag mycket bättre! =)
Pratade extra mycket med Jannicke, som jag knappt aldrig pratat med tidigare, och hon var hur söt som helst, haha. Vi pratade på i nästan 3 timmar, och det var aldrig någon paus typ, samtalet flöt på ovanligt bra och hon var väldigt bra att lyssna!! Och jag vet inte varför, men tydligen är jag en förebild för henne! En av få förebilder dessutom! Jag blev väldigt glad när hon sa det, hon skrev väldigt mycket snällt, satt och log i minst 10 min och kunde inte sluta!! Tack Jannicke! <3

När hon loggade ut kände jag att det var dags att städa klart (detta var 2 timmar sedan), men ägnade sedan lite drygt en timma på att titta på videoklipp som teknik-3an har gjort.. Har inte fattat tidigare att de är så knäppa som de är, de är ju fasiken värre än oss esteter!! Haha!
Har även pratat med två av mina favoritvänner av det motsatta könet, haha. De är väldigt trevligt och snälla måste jag säga!!

Aja, nu ska jag städa klart och sen sitta med Rasmus present som han skulle ha fått i september.. Kanske kan få klart den idag? Eller nej, men kanske kan få klart det viktigaste idag och fixa resten innan vi börjar skolan igen i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Vilken fin blogg du har! Ska nog börja kika in här mer ska du se :)



Ha en underbar måndag!

2008-12-22 @ 09:50:48
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Andreas

haha det tycker jag om mig själv med! :P



HA en underbar kväll nu!

2008-12-22 @ 17:29:06
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0