Förstörd

Så var även denna kväll förstörd.. SUCK!
Jag hatar när man börjar planera något med någon, och sen börjar folk som sagt att de vill komma backa ur.. Folk som inte orkar, som "råkar" göra något annat istället, och så de som inte vill bara för att man inte är så många..
Jag kan inte göra annat än sucka..
Snälla människor, skärp er?! Jag orkar inte med att det ska bli så här gång på gång.. Jag tröttnar, jag gråter ärligt talat väldigt ofta..

Lär väl få sitta här resten av kvällen, funderar på att dra igång The Sims på nya datorn, och samtidigt kanske ha msn på den gamla? Så kan jag roa mig med bägge delarna, det har jag då aldrig kunnat innan!
Hoppas att det finns lite folk som vill prata med mig i alla fall...



TACOS säger jag med. Älskar när mamma läser mina tankar!!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Ha en underbar vecka nu! Har laggt till dig i bloggkoll med:)



Ha det så bra!

2008-12-28 @ 21:17:06
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: M i m m i s | D e s i g n

Svar: Haha ja, jag har säkert fått det mejlet ett tjugotal gånger under de senaste åren! Det är i alla fall tur att det inte innehåller något virus :)



Mvh Mimmi

2009-01-02 @ 16:58:50
URL: http://mimmisdesign.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0