Alle verker tycke

2008, är det någon som tyckt att detta året har varit bra?
Jag följer ett antal bloggar, och jag vet inte hur många gånger jag läst om hoppet på ett bättre 2009.. Jag håller fullt med dem, 2008 var inte ett bra år, och det finns troligtvis ingen möjlighet över huvudtaget att 2009 kan bli sämre! Så låt oss nu allihopa bestämma oss för att ha ett überbra 2009 och att vi försöker göra världen bättre för oss allihopa!!
Gör något bra för dig själv, gör något bra för din familj och dina vänner, och gör något för dem som du över huvudtaget inte känner, men som troligtvis behöver mer hjälp än vad du kan ana.

Jag är stolt över vissa saker jag lyckats med i år, speciellt över de två underbara konserter som vi lyckats genomföra, jag och Elina och många av våra vänner! =)
Iår samlade vi in ca 32000 kr som förhoppningsvis kan hjälpa andra lite grann, egentligen är det inga stora summor, men det är alltid något!
Hjärt- och lungfonden 12000 kr
Barncancerfonden 20000 kr

Vad 2009 har att bjuda är inget vi vet, men vi kan hoppas!
Jag hoppas på ett händelserikt år med mycket spänning och många oväntade, positiva vändningar!

2009 är ett spännande år i alla fall, studenten och allt vad det innebär. Vart ska jag ta vägen, vad ska jag göra? Framtiden får visa, jag hoppas i alla fall att den är bra och att jag inte förlorar för mycket på vägen...

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0