10 saker man kan göra när man inte vill sova!

1. Städa -> Funkar alltid, finns alltid något man kan göra. Plocka undan, och när det är klart kan man ju alltid röja i en låda eller nåt..
2. Spela värdelösa, beroendeframkallande spel -> Tacka vet jag www.reflexive.com
3. Pussla -> Dessa små irriterande bitar kan faktiskt sitta ihop med varandra och bilda en bild
4. Plugga -> Ja, alltid finns det något att plugga, än så länge.. Körteori funkar ju under hela lovet!!
5. Youtube -> Vem har sett alla videos där liksom? Finns några kvar att titta på!^^
6. Trädgårdsarbete -> Det finns alltid något att göra i trädgården. Klippa gräset (helst med sax), rensa i land och häckar, kratta, skotta snö, trampa fram mönster i snön..
7. Sticka -> Det blir alltid fel när man är trött, men lite skoj är det allt! Och man håller sig vaken!
8. Räkna antal hårstrån på huvudet -> Det tar tid, och man måste börja om man orkar ta sig igenom alla, för du har säkert tappat några under tiden du räknat, hehe!
9. Försöka lära sig prata alla dialekter vi har i Sverige -> Det finns ju ett antal, och jag menar, vem klarar prata både skånska, värmländska och älvdalska?
10. Skriva listor -> Som den här t.ex! För det är precis vad jag gör nu, skriver denna lista för att jag inte vill sova, haha

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0