Stockholm!

Efter nästan två hela dagar i Stockholm måste jag säga att jag ska lätt bo i en storstad i framtiden! Älskar att det finns saker att göra HELA tiden, människor överallt, och framförallt, det är nära till precis allting. På gatan där hotellet ligger finns det Kicks, H&M och Hemtex som exempel, samt Pizza hut, en underbart mysig godisbutik och bio. Runt hörnet finns ytterligare en H&M (likaså två gator bort, hur går det ihop?!) och mängder med andra butiker!
Livsfarligt, men så galet bra!

Snart blir det London, får väl antagligen ännu mer mersmak då och sen är det kört.. Åååh, jag älskar liv och rörelse!

Mer om Stockholmsresan kommer, har fotat lite (betona lite väldigt starkt) och shoppat en hel del! :D
Imorgon är det hemfärd, tyvärr... Men så är det, dags att åka hem igen till allvaret!

Kommentarer
Postat av: Sofie C

Svar: Jaha, haahaa, då behöver jag inte ha dåligt samvete för det! ; )

2010-03-29 @ 21:30:24
URL: http://spofie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 20:35:54
URL: http://djurförsäkring.net

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0