Redo för en fullspäckad helg!

Har jag sagt att jag avskyr när jag inte har något att göra? För det gör jag, jag vill gärna ha saker planerade i princip varje dag. Helst ska de fyllas med underbara människor och utflykter.

Så idag beger jag mig av till Jönköping tillsammans med två härliga människor, Emelie och Terese. Vi ska först äta lite mat och sedan gå på Komodos föreställning Kabaré Kalabalik. Deras förra uppsättning var jag och tittade på, och den var grym, så jag hoppas att det är minst lika bra idag! Vilket det säkert kommer vara!

Imorgon blir det jobb ute i backen (10.00-18,00), och efter det kommer Malin hit på kvällen och äter lite mat och tittar på Melodifestivalen med mig. Det ska bli supermysigt!

Sen på söndag blir det jobb igen, 9.30-17.30 denna gången. Ska vara turistvärd, vilket jag inte varit tidigare, så vi får se hur det går.. Om jag måste ut i backen kan det bli riktigt spännande, eftersom jag inte åkt skidor tidigare denna säsongen.. :S

Aja, nu blir det Jönköping! :)

Kommentarer
Postat av: djustd

God morgon! Tänkte bara önska dig en trevlig söndag! :)

2010-03-14 @ 10:32:45
URL: http://djustd.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0