Magkramp

Fick åka hem ifrån jobbet idag, kämpade mig igenom dagen fram till 12.30 i alla fall, sen skjutsade mamma hem mig på lunchen. Efter det hamnade jag i sängen och försökte titta på film, men somnade naturligtvis och vaknade 2 timmar senare. Har sovit ytterligare lite i eftermiddag, dock har jag fortfarande kramper..

Får se om det har släppt imorgon bitti, annars får jag skippa orkestern på morgonen! Ska i alla fall på massage imorgon med, det ska bli grymt skönt. Min kropp behöver få sig en genomgång, speciellt ryggen.. 

Så det blev inte mycket gjort i eftermiddag, dumt nog.. Och nu ska jag faktiskt krypa ner i sängen strax igen, sömn är något jag behöver inför veckan. (Det har jag nog skrivit innan?) Imorgon ska jag i alla fall se till så det blir festlokal bokad till nästa vecka! Och repa i sjuttielva timmar..

Kommentarer
Postat av: rosettpojken

:(

2010-03-02 @ 15:20:17
URL: http://livsillusioner.blogg.se/
Postat av: Graviditetsbloggen

Hej. Jag gör en liten undersökning på namnförslag till vårt kommande mirakel. Om du fick ett barn nu, eller planerar att skaffa barn. Vilket namn skulle du ge det barnet?

2010-03-05 @ 10:08:00
URL: http://pappatobbe.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0