Hur ska det här sluta?

Nu har jag jobbat 5 dagar denna veckan, inte så mycket. Lite lagom måste jag nog lägga till! Dock körde vi musikal tre kvällar, så det blir mer än normalt ändå, så nu är jag helt slut. Är på väg att somna typ..

Och än är det inte slut, nu blir det 5 dagars jobb i rad, och kommer troligtvis behöva jobba över någon utav dagarna eftersom det är mycket att göra. Vi får se vad mor min kommer fram till!

MEN nästa helg, då är jag LEDIG och förhoppningsvis blir det en Disney-dag (eller kväll?) med Samuel! Får se vad mer jag hittar på, något mer vill jag troligtvis göra. Annars blir jag uttråkad, haha. Får kolla vad folket ska hitta på!

Nu ska jag se om jag orkar titta på film, tror att det är stor risk att jag somnar.. Men försöka skadar ju inte!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0