En helg i Linköping!

Om dryga halvtimman sätter jag mig i bilen med mamma (om hon nu hinner hem?!) och åker till Jönköping där jag hoppar på bussen och åker till Linköping för att spendera helgen hos Krista! Det ska bli mysigt!
Har precis packat klart väskan, hoppas jag packat ner allting bara.. Fixar lite med datorn, ska ha med mamma lilla istället för min tänkte jag, så för över lite filer så jag kan roa mig på vägen..

Mycket möjligt att det kommer en uppdatering på vägen, beror på om jag somnar eller inte. Och om jag fastnar i någon film eller så!
Stort dilemma just nu! Hur ska jag förminska bandet på min klocka? Hittar inget tillräckligt smalt och hårt för att trycka ut "piggarna" i länkarna.. Blir så sur! :(

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv: Okej, ja, det tycker jag att du ska göra! :D

2010-03-22 @ 19:14:18
URL: http://theeasyway.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: jaa, visst är det! :D

Jaa, dom är mycket billigare utomlands!

Min kompis ska köpa ett par till mig i usa, där kostar dom mellan 250-300 kr :D

2010-03-23 @ 22:25:20
URL: http://theeasyway.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0