Söndag

Idag är det en slödag efter igår, dock så var jag iväg och jobbade i 3 timmar innan. Duktigt av mig!! Haha!

Nu städar jag med förresten, har redan dammsugit hela huset, plockat ur diskmaskinen och diskat grytor.. Nu ska jag försöka få undan lite saker i mitt rum, sen ska jag slå mig ner i säng eller soffa, beroende på vad som erbjuds på tvn och fortsätta med min London-blogg. När jag åker så kommer jag att blogga om tankar här, och om mitt liv i London på den andra bloggen. Adress släpps när sidan börjar bli klar, alternativt när jag ska åka! :) Har t.o.m. skaffat en domän till den, hoho.

Nej, städa nu!

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Jajamensan :D Det funkar prima ballerina nu

2010-01-31 @ 18:33:14
URL: http://sriwanna.se
Postat av: therese

tack! :D

2010-02-01 @ 07:54:12
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0