Puh!

Idag har jag egentligen inte åstadkommit så mycket, men jag har rensat lite på datorn. Har slängt minst 500 filer, sorterat ut lite och förberett för överflyttning till hårddisk. Efter det är datorn tom, eller nästintill i alla fall. Vilket betyder att jag snart kan installera om den. Det ska bli skönt, hoppas det hjälper så jag återigen slipper bränna knäna av mig när jag sitter med datorn i knäet. Funderar på om det har gått 3 månader sedan jag hade datorn inne på service senast, annars kanske jag borde skicka in den igen? För något fel är det, så här varm ska inte datorn vara! Trots att de bytt fläkt så är det fortfarande inte bra.. Jädra skit jag har köpt, överväger att köpa mig en MacBook snart! Men känner inte för att slänga ut de pengarna riktigt än, hmm..
Kanske ska satsa på en stationär dator istället, och ha denna endast som surfdator när jag vill bära med mig den? Tåls att övervägas!
Nu ska jag koppla in min hårddisk och flytta över mina filer, och slänga igång en Johan Falk-film tror jag! Eller lite Sex and the City, haha. Svårt val, ska klura i några minuter till!
Sista inlägget för idag i alla fall, återkommer nog imorgon :)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0