Lördag

Efter att jag gått upp i morses så kokade jag pasta (glömde det igårkväll...) och gjorde mig i ordning samtidigt som jag läste tidningen. Efter det blev det jobb i 8 timmar och 15 min ;) Blev lite övertid idag eftersom det var så fruktansvärt mycket att göra!

Sen åkte jag och handlade, sprang på Viktor och William utanför. Det var trevligt att se dem, tråkigt bara att jag inte kan åka och heja på dem imorgon. Men så kan det vara, man kan inte vara på alla ställen samtidigt! Men ska hålla tummarna för dem i alla fall!

Väl hemma lagades det mat, det blev kycklingenchiladas (och nu minns jag att jag måste städa i köket!). Gott blev det! Mums!

Nu ska jag städa i köket då, sen ska jag krypa ner i sängen. Jag är alldeles för trött för att försöka hålla mig vaken.. Förstår inte hur jag klarade att vara vaken till 4 förra lördagen!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0