Let's dance

Har hamnat framför tvn efter att ha slappat inne i mitt rum i eftermiddag. Tittar på Let's dance, och det är väl helt okej. Är roligare i framtiden sen när de är duktigare, så duktiga så man blir imponerad! Ser mest framemot att få se Rabih ikväll, han har inte dansat ännu nämligen. Ska bli kul att se om han kan röra på sig ;)

När Let's dance är slut tänker jag gå och lägga mig. Jag är så fruktansvärt trött, så jag skiter i om klockan inte ens har hunnit bli 22, jag måste sova.. Jag somnar redan nu typ, mina ögon vill inget hellre än bara stänga igen just nu, haha.
Imorgon får jag sova i alla fall, på morgonen alltså. Men på söndag är det jobb igen som gäller!
Nu ska jag kolla klart, sen blir det då sängen. Till lite Sex and the city! Funderar på att börja läsa i min bok jag fick i julklapp, men orkar nog inte det idag.. Får bli imorgon!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0