Härlig dag!

Orkester på morgonen, gick fint! Hade kunnat vara lite klurigare arr dock, menmen. Vi får se hur de andra ser ut sen, misstänker att Jörgen kan komma med något klurigare!
Sen stannade jag kvar i skolan och åt frukost med Madde och Malin! Mycket prat på en timma hinner man, trevligt värre!
Sen blev det teater, Es3s teatergrupp med förstärkning gjorde sin slutproduktion. Och tjenare vad bra den var! De är så duktiga allihopa, blir riktigt imponerad!! Vill se mer! Överväger att åka dit upp på fredag kväll med, får se om jag orkar!

Efter teatern så bar det av ner till Modegaraget, för Madde tyckte jag skulle kolla in slutrean där! Och som jag provade kläder. Madde kom bara med mer och mer, och det slutade med att jag hade ett par byxor, ett par leggings, en långärmad t-shirt, en kofta och en klänning/tunika/linne/något med mig hem. Riktigt snygga saker i alla fall, Madde blir därför utsedd till min egen lilla stylist, haha!

Sen bar det av hemåt, efter att ha hämtat Bella i lastbilen. Och väl hemma lagade jag mat, och sen kunde jag inte hålla mig längre utan skrev till Marie (hon som har au pair-förmedlingen) och frågade om hon hade sett min ansökan. Och läskigt nog så var hon precis på väg att ringa till mig, så 2 minuter senare ringde hon och så pratade vi i 10 minuter och kom överens om att jag åker tidigare än jag skrev i min ansökan (YAY!). Hon återkommer om en månad med intervju och förslag på familjer, spännande! (jaja, upprepning av förra inlägget, jag vet..)

I eftermiddag har jag varit på promenad, börjat röja i garderoben och bytt lakan. Har inte riktigt gjort allting på min lista känner jag, dåligt av mig. Men väntat måste jag erkänna! Nu ska jag gå och ta en dusch, och sen ta något att äta!

Kommentarer
Postat av: Madde

ATT jag är! =)

2010-01-26 @ 21:52:26

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0