Fredag

Återigen där påhittig rubrik...

Idag har det varit jobb, först på väveriet 6.45-13.00 och sen i Skidshoppen 17.30-19.30. Så, mycket jobb! Men det funkade fint. Handlade med mamma på hemvägen, annars har jag varit hemma på min lediga tid. Blev två avsnitt med Paradise hotel (oja, även jag är fast i det!) och lite uppdatering av facebook och kollade min mail. Lagade lite mat med förresten, pasta med ädelostsås, mycket smarrigt!

Nu ska jag kanske bryta mitt eget löfte.. Sitter och kollar på Ellos på leggings just nu, Skulle behöva beställa lite fler, så jag har när det börjar bli leggingsväder. Just nu kör jag på leggings tillsammans med strumpor, haha.
Alternativ ska jag börja med en bloggdesign till Bea, men vet inte vad hon vill ha för färger riktigt.. Tror jag kör på lite rosa, känns lite Bea ;)

Eller så börjar jag med min egen London-blogg! Åh, det känns lite lockande faktiskt!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0