En ny dag

Jag lyckades tillslut somna, efter två avsnitt av Sex and the city. Aningen trött var jag då kan jag meddela, och somnade så fort jag hade stängt av datorn i princip. Då var klockan närapå 4, så de var inte så konstigt att jag var trött egentligen.
Funderade på en sak, var det fullmåne inatt?

Nu ska jag gå upp och äta lite frukost tror jag, funderar på att värma upp min bil sen och ta mig en åktur. Har närapå bestämt mig för att åka in till Videomix (nej, inte hemmakväll, tänker aldrig säga det) och köpa Sex and the city-boxen! Kollade runt på priser igår, och kom fram till att den kostar lika mycket där som på det billigaste stället på nätet. Så då kan jag lika gärna åka dit tänkte jag!

Nej, nu ska jag gå upp. Kan inte ligga här hela dagen och slöa, hoho.

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0