Åååååh, åhhhhhhhh!

Skit i det sista jag sa i förra inlägget! Jag måste bara skriva en sak till!!
Jag MÅSTE möblera om lite i mitt rum! Vill helst göra det nu, men det skulle nog ta några timmar, så det får vänta till en annan dag. Torsdag, då jävlar! Eller, stor risk att jag börjar så smått under kvällarna i början av nästa vecka..
Jag ska nämligen flytta på mina två bokhyllor, vilket kan ta sin lilla tid med allt jag har i dem, haha. Kom på en alternativ lösning på mitt rosa problem, jag täcker en hel vägg med bokhyllorna istället!
Ritade upp detta lite snabbt i Paint!

Första bilden är hur det ser ut nu, på ett ungefär.
Och såhär vill jag ha det efteråt, på ett ungefär! ;)
Tror det kommer bli super! Ska även slänga ut min tv har jag kommit fram till nu. Datorn har större skärm än vad den har, och jag har inte använt den på evigheter. Så den kan lika gärna flyga iväg nån annanstans!
NU blir det sängen!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0