2010

Så var det nytt år igen, som vi har väntat. Eller?
Jag har väntat i alla fall, för i år ska jag våga mig på en sak som jag aldrig trodde jag skulle våga. Jag ska åka till London, och stanna där ett bra tag. Än har jag inte vågat mig iväg, men jag ska banne mig klara det!
Mer planer för i år har jag egentligen inte. Jag hoppas bara på ett bättre år än 2009! Ett gladare och mer positivt år! Och definitivt mer spännande, och lärorikt!
IMORGON ska jag skriva mitt CV, sen är jag klar med allt jag behöver göra själv för ansökan (tror jag!). Sen ska jag fixa mina referenser och scanna in lite betyg med mera, och sen kan jag skicka det, yahoo!
Men nu väntar sängen, ska fortsätta kolla på Sex and the city tänkte jag. Är på avsnitt 5, första säsongen. Funderar på att beställa boxen med hela serien, 600 kr, är det värt det?

5 favoriter från 2009:
* Körkört!! (!!!!!!!)
* Paris-resan
* Student
* Biobesöken med Krista ;)
* Turkiet med familjen

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0