Trööööött

Mina 4 timmars jobb blev, 8,5 timmar.. Det var fruktansvärt mycket att göra, och jag erbjöd mig att jobba över, vilket jag gärna fick göra! Så det blev inte mycket städat idag, inte nånting faktiskt! Och jag är helt slut, som vanligt efter en dag i Skidshopen.
Orkar knappt skriva, men sitter i alla fall framför tvn och kollar på skidskyttet. Börjar bra! Tur att det är ett kort lopp så jag förhoppningsvis orkar hålla mig vaken.
Imorgon blir det Skidshopen igen, vet redan att det blir 8 timmar, haha.
Sen har vi Melodifestivalen, idag gick Erik Saade och Andreas Johnson vidare. Bra låtar, tyckte bäst om Eriks dock! Hoppas på fler bra låtar i nästa vecka!
Jag orkar inte skriva mer, så nu avslutar jag ett väldigt onödigt inlägg!
GODNATT!

Kommentarer
Postat av: En modells & statist liv!

vad najs :) vad ska du göra i london då? :P

2010-02-14 @ 12:55:56
URL: http://modellinglove.se

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0