Ny kamera, och lite nya kläder...

Idag blev det en tur till Borås med Krista för att framför allt köpa mig en kompaktkamera som komplettering till min systemkamera. Blev även 3 klädesplagg, fy skäms på mig..
Kameran blev i alla fall en Canon Ixus 95 IS. Såhär ser den ut:
BLÅ och fin är den! Ska packa upp den ur kartongen nu innan jag somnar tänkte jag!

Kläderna blev bland annat dessa:
Och dessutom en London-tröja från Cubus. Hittar ingen bild på den här på nätet dock.. Men den är fin! Big Ben och svart, och rosa, text på ;)
NU ska jag sova! Jobb imorgon, yahoo.. Hoppas på att Madde kommer hit på kvällen (?)!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0