Jobb, fika och OS

Idag var det jobb, big chocker there riiiiight.. Sen blev det promenad till Torgstallet för att möta upp Emelie. Vi satt och fikade i 2 timmar och pratade masssssssssssor! Riktigt mysigt! Emelie är en söt och snäll människa :)

När jag kom hem blev det inte mycket gjort, lite rensning i badrumsskåpet. Sen har det varit mycket OS idag! Sprint, med bl.a. Hanna Falk härifrån Ulricehamn (!!!), störtlopp och ännu mer sprint.
Sprinten är inte slut än, och det börjar bli riktigt spännande nu! Blir det medalj idag så blir jag extra glad, för då har jag fått se en svensk ta en medalj! De två tidigare har jag missat..
Störtloppet var läskigt, många som körde ur och då tänker jag framför allt på Anja Pärson. Hon gjorde en rejäl vurpa, efter en flygtur på 60 meter. Såg riktigt illa ut, men hon gick på egna ben ut från området sen, så vi får hoppas att det gick hyfsat bra ändå!
Nu ska jag kolla klart på sprinten, sen blir det sängen!

Imorgon blir det jobb (WHAT?^^) och sen Göteborg med Emelie på kvällen! Ska på teater, vilket blir riktigt trevligt tror jag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Elin! Gå in o kolla min nya header :) jag har gjort den själv hihihi. Markus bytte ju glasögonsponsor, så headern Emelie gjorde var det fel glasögon på... :) I alla fall, jag antar att det kanske blir bättre o snyggare med photoshop eller? Jag har inte det, utan använde paint, men det gick ju helt ok! Jag är rätt nöjd! Med tanke på att det är min allra första header, min allra första bildkollage oxå :) KRAM

2010-02-18 @ 18:34:19
Postat av: Marie

Det var jag som skrev kommentaren innan... mitt namn o blogg föll bort.

2010-02-18 @ 18:35:11
URL: http://marieejansson.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0