Går långsamt mot min död, not

Jag håller på att gå in mot djävulskveckorna! Jobbar minst 30 timmar i veckan, denna veckan blir det närmare 45 timmar tror jag..
Och på det lägger vi till lite orkester, denna veckan 3 eftermiddagar + ett heldagspass. (Så när jag tänker efter får vi dra av 6 timmar, som jag dock kommer få betalt för ändå, fett nice!)

Nästa vecka blir det i alla fall 30 timmars jobb, tror jag tar ledigt från skidshopen faktiskt och orkester 4 eftermiddagar+kvällar, samt ett söndagspass.
Sen fortsätter vi med orkester 3 kvällar till veckan därpå.

Lär bli aningen kämpigt, men det här ska gå! Det ska bli kul, och så länge jag överlever så är jag nöjd!

Håller samtidigt på att leta familj, får se vart jag hamnar i London tillslut. Imorgon ska jag prata med en familj i Wandsworth, blir intressant att se hur mamman verkar där! Smsade lite med henne idag, prata blir värre dock..

Mer om detta en annan vecka eller så, nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: LYDIA

sv: Yes, det är new moon^^

Nä, det finns tyvärr människor som vill andra illa och skadar människor på ett eller annat sätt med vilja. Som att föra bort / ta livet av dem... :/ Hemskt är det.

2010-02-23 @ 18:39:08
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/
Postat av: cecilia

Hej! Jag blev medlem på denna sidan; www.Aupair-World.net

Där får du skriva egen profil, om dig själv dina intressen, varför du vill bli au-pair m.m. Bra sida!

2010-03-06 @ 00:18:30
URL: http://cwingardh.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0