Dryg helg!

I fredags var jag hemma hela kvällen, somnade tidigt och orkade inte hämta min syster fast jag lovat att göra det. Hon fick skjuts hem istället, tur det!

Igår jobbades det i 8 timmar, och när jag om hem dressade jag bara om och gav mig iväg vidare på kalas. Stannade där i några timmar, tog sedan bilen hem med syster och la mig och kollade på film istället. Somnade ganska fort, och vaknade upp till ytterligare en dag med jobb..

Skulle jobbat 9.30-15.00 idag, men bytte pass med Felix, så jag slutade inte förrän 18.00! Efter det skjutsade jag Hannah till fotbollshallen och åkte sedan till Ica och handlade lite. Köpte godis, men det har jag glömt att äta kom jag på nu. Får ta det imorgon istället, för nu ska jag SOVA!

Imorgon är det jobb, naturligtvis, och sen är jag helt ledig på eftermiddagen. Grymt skönt! Slutar säkert med att jag städar och fixar i mitt rum dock, det behövs. Tvätta dessutom, får nog kämpa med det imorgon.

Resten av veckan är det jobb på dagtid, och sen direkt efter det orkester på kvällarna. Funderar på att packa ner mammas minidator och trådlöst bredband så jag kan uppdatera mig lite via nätet när det är paus och sådär. Hon får låna min dator istället, fair deal. Tror jag kör på den..

Fullkomligt slut och rörig i huvudet känner jag, dags för sängen! Skriver när jag hinner nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar vad jag gör för fel. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 10:35:46
URL: http://smsalåna.nu

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0