Åååååh, knäsvag

Sitter och kollar på förra veckans Körslaget som jag spelade in eftersom jag inte var hemma. Sen har jag glömt att titta på det, men nu var det dags. Och, jag är knäsvag, förälskad och tårögd! Låter jättekonstigt, men när Ola började gråta när Bertil var inne och sjöng för honom, då hände det något inom mig. Jag började närapå gråta jag med, och jag ville bara kasta mig in i tv-rutan och ge Ola världens kram, och puss!
Så dagens vill-ha blir: OLA!

Och dagens fundering, har Ola flickvän?^^

Kommentarer
Postat av: Madde

OLA OLA OLA OLA! Vi gillar honom skarpt

Nej, jag tror inte han har det;)

2009-10-10 @ 17:12:26

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0