Jobba, jobba, jobba

Kom hem från jobbet för lite mer än timma sedan, somnade i bilen på vägen hem, var sjukt trött.. Tar ändå bara 10 minuter, knappt, att åka hem, haha. Och luuuugn, jag körde inte själv, det gjorde mamma! ;)

Tänkte att jag skulle pluggat nu när jag kom hem, men jag orkar fasiken inte! Ska åka in till Tingsholm om en timma med, så jag tror jag slänger på ett avsnitt med Smallville istället. Är för trött för att koncentrera mig. Får ha det som nöje i helgen istället!
Funderar även på mitt fönster, vet vad jag vill hitta på, måste bara hitta sakerna som behövs, ska nog leta ikväll. Eller nej, jag gör det nu! :)
Update: Ångrade mig, ska skriva ett brev istället!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0