Helgen

Igår var det jobb, 9.30-15.00. Gick fint, mycket folk dock! Fruktansvärt mycket folk.. Men vi kämpade igenom kön, som alltid, och tillslut var det inte mycket skidor kvar.

På kvällen skulle jag åkt till Madde, men fick huvudvärk, så stannade hemma istället och tittade på Melodifestivalen tillsammans med pappa. Rätt låtar gick helt klart vidare, men det klart, jag är väldigt svag för låtar med härliga pianoriff. Och piano, det fanns det ju i bägge låtarna, hoho :)

Idag var det återigen jobb (jädrar vad jag jobbat denna veckan!), 9-16 idag. Mycket folk idag med, men inte lika mycket som igår. Skönt att inte jobba långa passet i alla fall, för jag hade inte velat ha återlämningen idag.. Det var väääääääldigt mycket uthyrt. Och alla 3 bussar, tror det var 3 i alla fall, som hyrde utrustning i fredags skulle lämna tillbaka allt idag. Så, skönt att slippa återlämningen som sagt!

Idag har jag även hunnit med ett litet spa-pass. Först blev det en rejäl hårinpackning, ansiktsmask och fotbad. Sen en lång dusch, där jag scrubbade hela kroppen! Och allt därtill då, schampo och sånt kul menar jag ;)
Nu sitter jag i soffan i tv-rummet, nöjd efter att ha fått en skål med popcorn, och tittar på en urkass film. Har huvudvärk även idag, så funderar på att gå in till mitt rum och titta på Sex and the city och somna istället. Vore gött, så tror det bär av dit snart!

I veckan blir det naturligtvis jobb igen, måndag-söndag, förutom tisdag. Och då tänkte jag ta ledigt från orkestern, så jag kan sova lite. Välbehövligt tror jag! På torsdag jobbar jag dubbla pass dessutom, med orkester emellan. Så 6.30-20.45 är det lugnt hemma utan mig ;)

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0