Fredag - Lördag

Igår jobbade jag, för att sen stressa till mormors lägenhet (hon är bortrest, jag vattnar blommorna^^) och dressade om, sminkade mig och rufsade till håret lite snabbt och åkte sedan med bussen 45 min efter att jag hade slutat mot Borås för att fira Amanda! 6 pers på vägen dit, kul gäng! :) Vi började med shotar, fortsatte med drinkar, jag gick över till cider. Livemusik, trevliga människor. Bytte ut en av personerna när vi skulle hem, haha. Gick till mormors lägenhet, fortsatte ett väldigt trevligt samtal där, innan det var dags för sängen.
Upp i morses, vid 9, efter bara några timmars sömn, jösses.. Trött som attan hela dagen, men med närapå 4 timmars sång i förmiddags var humöret på topp ändå! Rep, sedan soundcheck. Sprang på en Eric, lär jag göra imorgon med, mycket trevligt!
En tur till ICA efter det, köpte pastasallad, hem och åt och in till stan för att hämta upp 3 snälla kompisar, sen vidare till Borås. Där blev det Parkaden, 3 liveband. 
Första = KANON!
Andra = Nej, tack. Bra, men ljudteknikern förstörde deras sound. På tok för högt ljud!
Tredje = Lika bra som vanligt, men jag har fortfarande mina synpunkter! ;)
Fotades en del, tänkte för en gångs skull gå igenom bilderna INNAN jag går och lägger mig. Då slipper jag det sen, så kan jag bara stämpla dem imorgon, så får killarna sina bilder fort!
Efter Borås blev det kebabtallrik med Emelie i mormors lägenhet, mycket trevligt! :)
Sen skjutsade jag hem Emelie, och åkte sedan hem hit. Har sjungt en bra stund, åh vad det är kul!!! Sjungt masssssssa idag, och imorgon blir det lite då med! ;)
Nu ska jag gå igenom bilderna, sen sängen! Bilder kanske kommer upp här sen!!

UPDATE: NEHE! Datorn vill nog inte att jag går igenom bilderna, jädra skit. Läser inte minneskortet, och har ingen annan läsare. Skit också! Vill ha min andra dator, kom snart tillbaka, snälla?! Aja, får väl starta den andra datorn imorgon och gå igenom bilderna där istället då.. Nu blir det film istället då..

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0