Veckans v.2

Veckans roligaste? Jobb!! :-)
Veckans tråkigaste? Att skolan började igen..
Veckans sämsta? Att skolan började igen..
Veckans bästa? Alla roliga människor jag umgåtts med!
Veckans snällaste? Måste nog säga David, hehe
Veckans elakaste? Victor, alltid Victor!
Veckans pinsammaste? Haha, måste varit liften i onsdags! Missade den, trodde jag skulle klara av att få den "på rätt ställe" dock, så kämpade med det, och när jag väl insåg att jag inte skulle klara av det var det försent att släppa, så jag hängde efter liften hela vägen upp! Det var väldigt pinsamt xD
Veckans snyggaste? Jag i lördags, var väldigt nöjd med både smink och hår! =)
Veckans fulaste?  Nån skidåkare skulle jag tippa på ;P
Veckans aha-upplevelse? Öhm, hmm...
Veckans gladaste? När jag träffade Kristin igen!! <3

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0