Skidshopen! :D

Nu har det jobbats 2 dagar denna veckan, i torsdags och idag. I skidshopen, och jag måste säga att det är betydligt roligare än jag förväntade mig!
Trevliga människor man jobbar med, som har lätt för att prata allihopa. Och för det mesta trevliga kunder, och så länge datasystemet håller sig igång och man är med i huvudet så är det inga problem över huvudtaget! =)
Men jädrar vad trött man blir!
I torsdags var det inte direkt konstigt, då hade jag sovit i max 4 timmar, och då var det orolig sömn hela vägen där, och sen var jag inte riktigt klar i huvudet av andra skäl också.. Men det gick väldigt bra, då jobbade jag ända fram till 18, och var helt slut när jag kom hem. Hann få i mig lite mat innan jag däckade i soffan, förflyttade mig sedan till sängen och sov sedan i ca 14 timmar!
Igår tog jag det väldigt lugnt, och fick ett besök av min kära Alexandra <3
Och sen idag var det jobb igen då! Med några extra timmars sömn jämfört med i torsdags! Jobbade dock bara till 16 idag, och det var en stor skillnad. Lite tråkigt att lämna alla andra och veta att de skulle jobba i flera timmar till, men det var skönt att komma hem!
Nu ska jag ta det väldigt lugnt ikväll, spela lite The sims tror jag minsann, och troligtvis prata med trevliga människor på msn lite senare sen!

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0