Sista jullovet lider mot sitt slut

Nu är det endast 1 lovdag kvar av mitt sista jullov.. Hejåhå, det var inte länge sen man sprang runt och lekte i snön under lovet och byggde snöslott och grottor och allt vad vi hittade på. Minns fortfarande när vi hade gjort en grotta i snöhögen här utanför och hade picknick med varm choklad och mackor som mamma hade fixat åt oss. Undrar om vi inte hade värmeljus tända där ute med? Haha, mysigt var det i alla fall!

Idag tillbringade jag eftermiddagen i backen med Krista och Bengan i alla fall, vi hade skoj, haha! Vurpade endast en gång, och det var då jag råkade köra på Kristas skidor, samtidigt som hon åkte iväg, mina skidor hängde med och pang. Haha, shit vad vi skrattade!!

Imorgon blir det backen igen, fast då skidshopen igen! Ska bli kul, var ett roligt gäng jag skulle jobba med!
Så sista lovdagen kommer tillbringas där, 9.30-17.30! Men det blir kul, hihi.

Nu ska jag strax krypa ner i sängen!

Sov gott!

Kommentarer

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0