Födelsedagspresent

Sitter och försöker ordna en födelsedagspresent, 5 månader för sent. Har lovat personen att han ska få den, och har nog byggt upp förväntningarna ganska mycket, så det måste vara riktigt bra! Funderar på hur jag ska få ihop det hela på bästa sätt, hoppas jag lyckas!!
Och 5 månader för sent, kan ju fira hans 18½ årsdag nästa månad, hihi. Det var ett bra förslag, shit vad jag är bra! Den kör vi på!! Eller hmm, då krockar det ju med musikalen, aja, det kan vi nog trycka ihop!

Mer om musikalen i ett annat inlägg tror jag! Nu blir det mer fix med presenten, sen kanske lite skolarbete! Tänkte även titta på den nya serien som börjar på 3an 21.00, minns inte vad den hette, men tror jag har läst boken och har för mig att den var väldigt bra!!

Kanske tittar in igen sen, annars hörs vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Maria

Menar väl det haha ;)

2009-01-13 @ 18:52:04
URL: http://catwalkqueen.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0