Nu jädrar!!

Hade återigen körlektion idag, och det kunde nog inte slutat bättre än det gjorde idag, hihi. Hade en repetitionslektion med Anders där jag fick backa runt gathörn och parkera främst. Och mina 40 minuter slutade med att han sa att vi nästa gång vi träffas så ska vi köra slutprov!! Och när vi har kört den, då ska vi boka både uppskrivning och uppkörning!!! Iiiii, nu börjar det verkligen närma sig, och jag hoppas banne mig att jag har körkortet innan studenten, vilket jag tror inte är omöjligt.. Jag är bäst och jag ska klara det!!!!
Nästa torsdag (dagen för slutprovet) tänker jag i alla fall säga till Anders att klaga på precis allting jag gör fel, och helst skriva upp det med så att jag kan öva på det hemma. För kugga uppkörningen, det har jag verkligen inte lust med..

Nu ska jag fortsätta med projektarbetet!

Kommentarer
Postat av: IRMA ~ FOTOBLOGG -

SV: Jaa, hehe :)

2009-04-08 @ 21:24:34
URL: http://liiilly.blogg.se/

Lämna mer än gärna en kommentar här!
Jag läser och svarar på alla kommentarer!

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:


Skriv din kommentar här:

RSS 2.0